Segítség az ajánlatkéréshez, megrendeléshez

Hogyan kaphatok árajánlatot?
Hívjon: +36 93/739-587
Írjon:  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Vagy kérjen visszahívást kapcsolatfelvételi oldalunkon.

Milyen adatokra lesz szükség a rendeléshez?
A linkekre kattintva megtalálja az egyes termékekre vonatkozó kérdőíveinket, így fel tud készülni arra, hogy mire lesz szükség megrendeléskor:

A telefonos ügyfélszolgálatot mikor érem el?
Hétköznapokon reggel 8.00 órától délután 16.00 óráig várjuk hívását a +36 93/739-587-es telefonszámon.

Milyen garanciális feltételekkel kaphatom meg a termékeket?
Ez szinte minden esetben termékfüggő, épp ezért kollégáink Önre szabott választ adnak ajánlatkéréskor, azaz jelzik, hogy az Önt érdeklő termékekre mennyi garanciát biztosítunk.

Hogyan egyenlíthetem ki megrendelésem árát?
Banki átutalással.

Mennyit kell fizetnem a házhoz szállításért?
A termékek szállítási költsége a csomag(ok) súlyának függvényében az alábbiak szerint alakul:

  • 0,1 - 0,5 kg: 1000 Ft
  • 0,6 - 5 kg: 1850 Ft
  • 5,1 - 15 kg: 2100 Ft
  • 15,1 - 25 kg: 3150 Ft
  • 25,1 - 40 kg: 3800 Ft

A felsorolt árak az áfát nem tartalmazzák és csomagonként értendőek!

Mi történik miután leadom a megrendelésemet?
Legfeljebb 2 munkanapon belül visszaigazolást küldünk a megrendelésről, amely tartalmazza a szállítás és fizetés pontos feltételeit.

Mennyi időn belül fogom megkapni a termékeket?
Raktárról 1-3 munkanapon belül történik a szállítás, az egyedi rendelések esetén a vállalási határidő 7-10 munkanap.

Milyen szállítási módok közül választhatok?
Az alábbi lehetőségek közül döntsön az Önnek legkedvezőbb mellett:

  • GLS futárszolgálat (a költséget külön jelezzük)
  • Személyes átvétel a Kódguru telephelyén (8800 – Nagykanizsa, Buda Ernő út 19.)
  • Postai úton (a költséget ugyancsak külön jelezzük az ajánlatban)
  • Igény esetén a Kódguru is vállal szállítást, ezt minden alkalommal külön egyeztetjük

Mikor kereshetem fel a telephelyet (ha személyes átvételt választok)?
Hétköznapokon reggel 8.00 órától délután 16.00 óráig várjuk – kollégáinkkal egyeztethet időpontot.
Segítség a termékválasztáshoz, karbantartáshoz.

Hogyan válasszak címkét, festékszalagot és nyomtatót?
A felmerülő kérdéseire pontos választ kap kollégáinktól a kapcsolatfelvétel után. A kapcsolatfelvétel előtti döntéselőkészítéshez pedig a termékekhez tartozó kérdőív sablonok lehetnek segítségére.

Milyen felbontású címkenyomtatót használjak?
A nyomtatókból 203, 300, 600 DPI-s verziói létezik.
4 pt: 600, 4-7 pt: 300, 7 pt fölött: 200
A DPI (pont per hüvelyk) a nyomtatók pixelsűrűségének (felbontásának) jellemzésére szolgáló mértékegység, az egy hüvelykre eső képpontok számát adja meg.

Milyen kiegészítőkre lehet még szükségem a címkenyomtatómhoz?

  • Külső feltekercselő: automatikusan feltekercseli a nyomtatott anyagot.
  • Külső tekercs tartó: nehéz / nagy címketekercsek esetén lehetővé teszi az egyenletes címkebevezetést.
  • Belső feltekercselő: a nyomtatott anyagot automatikusan feltekercseli a nyomtató belsejébe.
  • Vágó: a nyomtatás után a kellékanyag vágására szolgál.
  • Leválasztó: automatikusan leválasztja a címkét a hordozóról.
  • Wifi adapter: a vezeték nélküli hálózati csatlakozáshoz.

(Ha bizonytalan a választásban, kérje segítségünket, örömmel adunk tanácsot.)

Mit jelent a futási irány, a külső, belső cséveméret?

die cut labels 01

Hogyan tudom karbantartani a nyomtatóm?
A nyomtatók állapotát meghatározott időközönként meg kell vizsgálni. A legtöbbször tisztítást igénylő alkatrészek a nyomtatófej és a nyomógörgő. A nyomtatók karbantartásában ugyancsak szívesen segítünk, jelezze igényét kollégáinknak.

Mit tehetek, ha hibát észlelek a nyomtatás során?
Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal és kollégáink e téren is segítségére lesznek.

Milyen segítséget kapok a használathoz?
Minden támogatást megadunk termékeink használatához. Az oktatást az Önnek legmegfelelőbb helyszínen tartjuk: online vagy saját telephelyén. Természetesen biztosítjuk az üzemeltetéshez szükséges felhasználói útmutatókat. A szoftverek esetében kérésére akár az egész oktatást kulcsrakészen kidolgozzuk.

Várjuk jelentkezését!

Érdekli, mire lenne képes egy csúcsminőségű címke, nyomtató vagy szoftver cégénél?
Szeretne cégére szabott ajánlatot valamely szolgáltatásunkra?
Hívjon: +36 93/739-587 Írjon: sales@kodguru.hu
Vagy kérjen visszahívást kapcsolatfelvételi oldalunkon: