A NiceLabel címke kezelő rendszere (LMS – Label Management System)
egy platformon egységesíti a teljes címkenyomtatási folyamatot.
Mindent tartalmaz, ami a címkézési folyamatok átalakításához szükséges.
Az LMS tartalmaz egy címketervezőt, egy dokumentumkezelő rendszert (DMS – Document Management System), alkalmazási felület építőt (Application Builder), webes nyomtatási rendszert (kézi nyomtatáshoz), integrált nyomtatási rendszert, nem-gyártási környezetet, valamint váltási és áthelyezési rendszert.
A felhasználók száma öttől több ezerig terjedhet és kiterjeszthető távoli helyekre, beszállítókra vagy szerződött gyártókra is.
![]() |
CímketervezésTervezzen címkéket az egyszerűen használható címketervezőnkkel. A NiceLabel tervező egy ismerős Microsoft Word-szerű felhasználói élményt nyújt, amely lehetővé teszi bárki számára, hogy gyorsan tudjon címkéket tervezni. Ezzel a címketervezést az üzleti felhasználók kezébe teheti, felszabadítva ezzel az informatikai részleget. |
A címkék egyedi dokumentumok, és nem erre a célra készült eszközökkel történő tervezésük kihívást jelenthet. A mi címketervezőnk egyszerűvé teszi ezt a feladatot az üzleti felhasználók számára. Beépített grafikus tervezési funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy percek alatt elkészítsék címkéiket, programozási ismeretek vagy képzés szükségessége nélkül.
Hogyan segít a NiceLabel címketervező?
A rendszerünkön belüli címketervezés elősegíti a vállalkozása számára a következőket:
Az üzleti felhasználókat képessé teszi a címketervezésre
A NiceLabel címke felügyeleti rendszerrel az üzleti felhasználók megtervezhetik és fenntarthatják az ügyfélspecifikus vagy a jogszabályoknak megfelelő címkesablonokat. Ez csökkenti az informatikai szerepvállalás szükségességét a címkeváltási kérelmek feldolgozása és teljesítése érdekében, értékes informatikai erőforrásokat szabadítva fel, több értéknövelő projekt kidolgozásához.
A legmodernebb címketervező a vállalkozások számára
A címketervezőnk egy ismerős, Microsoft Word-szerű felhasználói élményt nyújt. Ez annyit tesz, hogy az üzleti felhasználók gyorsan profi címkéket tudnak tervezni vonalkód ismeretek, tervezés vagy elrendezési szakértelem, esetleg fejlett számítógépes készségek nélkül. Használja az előre megtervezett címkesablonokat, vagy készítsen egyet a nulláról percek alatt, még akkor is, ha ezelőtt soha nem tervezett címkét.
A NiceLabel címketervező program lehetővé teszi univerzális, intelligens címkesablonok tervezését dinamikus tartalommal. Még a legösszetettebb címkéket, mint például GHS címkék, allergéneket tartalmazó és táplálkozási vagy ruházati cikkekhez kapcsolódó címkéket is gyorsan megtervezheti és összekapcsolhatja dinamikus adatforrásokkal.
A NiceLabel címkesablonjai univerzálisak. Használhatja ugyanazokat a címkesablonokat bármilyen nyomtatómárkával és modellel, vagy akár különböző felbontású nyomtatókkal is. Nem kell különböző címkéket terveznie különböző nyomtatókhoz, hogy ugyanazt az egyenletes és gyors nyomtatási teljesítményt elérje.
Páratlan szövegformázás
A NiceLabel automatikusan pozícionálja, összehangolja, keretbe helyezi vagy beállítja a szöveg betűméretét, hogy a dinamikus adatai illeszkedjenek a kijelölt területre.
Többnyelvű támogatás
A NiceLabel felhasználói felülete, súgórendszere és felhasználói útmutatói sok nyelven elérhetőek. A címke tartalma bármilyen nyelven kinyomtatható, vagy több nyelven megjeleníthető ugyanazon a címkén.
Rugalmas sablonok
Az olyan intelligens funkciók, mint a relatív objektumpozícionálás, a változtatható címkehossz és a kétoldalas nyomtatás, segítenek csökkenteni a létrehozandó sablonvariációk számát.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tervezzen intelligens címkéket
Az irányelvek, a relatív pozícionálás, horgonyzás, igazítás, csoportosítás és egyéb funkciók segítenek gyorsan megtervezni a dinamikus és intelligens címkéket, amelyek csökkentik a címkesablon variációk számát.
Tervezze meg az ellátási lánc dokumentumait
Arra is használhatja a címketervezőt, hogy többoldalas dokumentumokat tervezzen, mint például szállítólevelek, válogatási listák, csomagolólapok és számlák. Akadálymentesítse a munkát és a folyamatokat azzal, hogy ugyanazt a rendszert használja az összes raktári dokumentum megtervezéséhez és nyomtatásához.
Az összes segítség amire szüksége van
Címketervezőnk átfogó súgórendszert biztosít gyorsbillentyűkkel, felhasználói útmutatókkal, oktatóvideókkal, tudásbázissal, mintafájlokkal, képernyőn megjelenő tippekkel és hibajelzésekkel, hogy minden segítséget megkapjon a pontos címkék gyors elkészítéséhez.
Előre elkészített megfelelőségi címkék
A címketervezőnk tartalmaz egy könyvtárat tele előre elkészített címkékkel, melyek megfelelnek az olyan ipari szabványoknak, mint például a GS1, AIAG, ODETTE, GM, VDA stb.
Gyors és egyszerű adatbáziskapcsolat
Bárki csatlakozni tud egy adatbázishoz a címketervező adatbázis varázslóját használva.
Könnyen konfigurálhatja a dinamikus adatokat
A NiceLabel címketervezővel a programozás helyett a menük segítségével konfigurálhatja a dinamikus adatokat.
![]() |
Kézi nyomtatás (web printing)Telepítse és kezelje a címkéket központilag, nyomtasson akárhol. Webes nyomtatási rendszerünkkel egyetlen kattintás segítségével központilag telepítheti és kezelheti az összes kézi nyomtatási alkalmazást több telephelyen, helyszínen, valamint külső gyártóknál, vállalkozóknál és beszállítóknál. |
Nyomtasson címkéket bárhonnan
Webes nyomtatási rendszerünk lehetővé teszi, hogy szabványosított címkenyomtatási folyamatot telepítsen az egyes osztályok, gyárak és helyszínek között. Könnyen telepítheti a nyomtatást a szerződéses gyártók és beszállítók számára is úgy, hogy továbbra is központilag irányítja a folyamatot. Az üzemeltetők egy erre a célra kijelölt, korszerű alkalmazásból nyomtatnak, melynek használata kevés képzést igényel. Webes nyomtatási rendszerünk csökkenti az informatikai költségeket, mert így már nincs szükség minden nyomtatási helyszínen az egyes munkaállomásokra való nyomtatóalkalmazások telepítésére.
A webes nyomtatás növeli a szervezeti hatékonyságot, és gyorsabb piacra jutási időt tesz lehetővé.
Az internetes nyomtatás biztosítja a konzisztens címkézést és a pontos adatokat a műveletek akadálymentesítése és automatizálása érdekében:
Terjessze ki a szabványosított címkézést a beszállítókra, a szerződéses gyártókra vagy harmadik fél logisztikájára (3PL)
Működjön együtt a beszállítóival annak érdekében, hogy kiküszöböljék az árucikkek újra címkézésének szükségességét. Adjon hozzáférést a szerződéses gyártóknak és a harmadik feleknek a címkézéshez, miközben Ön központilag fenntartja az irányítást. Az üzleti partnerei hozzáférhetnek egy kézi, webes nyomtatási megoldáshoz, vagy integrálhatják a webes nyomtatási felületet az ERP rendszerükbe. Szabványos nyomtatási folyamatot telepíthetnek, és egyenletes címkenyomtatást biztosíthatnak nyomtató típustól függetlenül. Az eredmény gyorsabb piacra kerülési idő, mert az áruk gyorsabban fogadhatóak.
Az egyetlen webes nyomtatási rendszer ügyfél oldali feldolgozással
Webes nyomtatási rendszerünk az egyetlen olyan webes nyomtatási megoldás, amely az ügyféloldali adat feldolgozást és nyomtatókezelést használja. Ahelyett, hogy a távoli szerverről generálna nyomtatási folyamokat és előnézeteket, amely módszer lassú lehet az időeltolódásnak és a hálózati forgalomnak köszönhetően, az ügyféloldali feldolgozás a helyi számítógép segítségével generál nyomtatási folyamokat és előnézeteket. Az ügyféloldali nyomtatókezeléssel helyben ellenőrizhetik a beállításokat, valamint ez a megoldás azt is lehetővé teszi a helyi felhasználók számára, hogy bármilyen Microsoft Windows nyomtatóillesztőt használjanak, beleértve azokat is, amelyeket a kiszolgáló nem támogat.
A webes nyomtatási adatbeviteli űrlapok automatikusan létrejönnek a címkék megtervezésekor. Alkalmazáskészítőnk lehetővé teszi, hogy testre szabja ezeket az űrlapokat annak érdekében, hogy azok illeszkedjenek a vállalata munkafolyamataihoz és követelményeihez. Akár az adatbevitelhez vagy az adatkezeléshez is készíthet alkalmazásokat.
Webes nyomtatási űrlapjaink a következő előnyöket kínálják:
Alkalmazásépítőnk feleslegessé teszi a programozók által létrehozott egyedi nyomtatási kezelőfelületek vagy integrációs alkalmazások fejlesztését, amelyeket nehéz és költséges fenntartani. Építőnk segítségével gyorsan létrehozhat nyomtatási alkalmazásokat egy úgynevezett „drag and drop” felületen keresztül. Egy alkalmazás megtervezése ugyanolyan egyszerű, mint egy címke megtervezése.
Az üzleti szabályok korlátlan rugalmasságot adnak az alkalmazásának
Üzleti szabályzó motorunk lehetővé teszi a nyomtatási kérelmek dinamikus megváltoztatását a dinamikus adatokra alkalmazott üzleti logika alapján. Az adatok feldolgozásával az üzleti szabályzó motor kiválasztja a futtatni kívánt munkafolyamatot, és végrehajtja az előzőleg kiválasztott logikai minta alapján, mint például: adatok lekérése több adatforrásból, címkeadatok kezelése és módosítása, attribútumok beállítása, egy vagy több címkesablon kiválasztása, előre meghatározott nyomtatók megcélzása és további munkafolyamatok végrehajtása.
![]() |
Dokumentum kezelés – NiceLabel DMSKezelje címkézését a dokumentumkezelő rendszerünkben. Ez tulajdonképpen egy SharePoint a címkézéshez. Tervezze meg, vizsgálja felül, hagyja jóvá és irányítsa a címkézést egy központi adatbázisból anélkül, hogy szoftvert kellene telepíteni a munkaállomásokra. |
Számtalan szervezet továbbra is küzd a címkék verziószámozási / jóváhagyási folyamataival és a kézi minőségbiztosítási eljárásokkal. A minőségellenőrzésnek ezek a korábbi megközelítései költségesek, hibára hajlamosak és nem felelnek meg számos iparági előírásnak, sőt növelik a helytelen címkézés kockázatát, ami termékkaranténhoz, újrafeldolgozáshoz, selejtezéshez, visszahíváshoz, pénzbírságokhoz vagy akár üzleti veszteségekhez is vezethetnek.
A NiceLabel Dokumentumkezelő Rendszere (DMS – Document Management System) egy HTML webalapú alkalmazás, amely az összes címke dokumentumot és konfigurációt központi adatbázisban tárolja.
A biztonságos, központosított tárhely kiküszöböli a duplikációt
Az összes címke dokumentum egy központi SQL adatbázisban tárolódik. A felhasználók be- és kijelentkeztetik a címketervezőből származó dokumentumokat, hogy elkerüljék az olyan ütközéseket, mint amikor több személy próbálja meg egyszerre szerkeszteni ugyanazt a dokumentumot.
Az automatikus dokumentum verziószámozás biztosítja az átláthatóságot
A verziószám kezelés teljes sablon és változtatási kérelem előzményt nyújt Önnek biztonsági mentés és naplózás céljából.
A sablon konszolidáció hatékonyabb műveletekhez vezet
A NiceLabel intelligens sablonjai több, mint 5000 nyomtató modellre lettek optimalizálva, ezzel csökkentve a szükséges címkevariációk számát.
Az egyedi indexelés és keresés segít a duplikációk csökkentésében
A címkesablonok összes elemét indexelik, így az üzleti felhasználók gyorsan megtalálhatják, vizuálisan összehasonlíthatják és módosíthatják a sablonokat. A keresések lefedik az egész adatbázist, ezzel elősegítve a felesleges vagy ismétlődő címkeváltozatok elkerülését.
Biztonságos, elektronikus jóváhagyási munkafolyamatok
A közzétételi jóváhagyási munkafolyamat automatizálja a címke dokumentumok átirányítását a minőségellenőrzési vezetőkhöz, ellenőrzés és jóváhagyás céljából. Az érdekelt feleket automatikusan a DMS-ből küldött e-mailben értesítik. Összehasonlíthatják, jóváhagyhatják vagy elutasíthatják a változásokat közvetlenül a rendszerben.
A címkék összehasonlítása minőségbiztosítást nyújt
A címke összehasonlító szolgáltatás automatikusan összeveti a címkeváltozatokat, és grafikusan kiemeli a különbségeket. Könnyen észreveheti a szabad szemmel nem jól látható különbségeket, és magasabb szintű minőség-ellenőrzést érhet el.
Tartsa teljesen ellenőrzés alatt az összes címke változást
Végezzen címkeváltoztatásokat egy tesztkörnyezetben, és nézze meg ezeket a módosításokat, mielőtt azok élesen a termelési környezetbe kerülnének. Ez védi a címke alapadatait és biztosítja, hogy az élő adatbázisba ne kerüljenek ellenőrizetlen változások. Teljes körű irányítást kap a módosítások megjelenésének módja és időpontja felett, azért, hogy megbizonyosodjon az információk helyességéről és arról, hogy a szervezet tájékoztatva lett-e.
A NiceLabel DMS rendszere új szintű nyomon követhetőséget és átláthatóságot nyújt
A DMS előzmény funkciója grafikus nézetet és rögzített adatokat biztosít minden, a szervezetben valaha kinyomtatott címkéről. Emellett nyilvántartást vezet minden rendszerhibáról, eseményről és riasztásról is. Biztosítja a szükséges ellenőrzési vizsgálatokat és a dokumentációt, hogy megfeleljen a szabályozási követelményeknek. A DMS jelentések tartalmazzák azokat az információkat, amelyekre szükség van a termelési folyamatok fejlesztéséhez és finomhangolásához, valamint összehasonlítja a szerverek, felhasználók és nyomtatók terheltségét.
Mi sem egyszerűbb, mint ezeket a kérdéseket megválaszolni és teljesen megérteni, hogy Ön mit és hogyan nyomtat. A NiceLabel analitika valós idejű, fejlett jelentéseket biztosít, melyek segítenek megérteni és fejleszteni a címkenyomtatási folyamatokat. Átfogó jelentéseket nyújt a felhasználókról, címkékről, nyomtatókról, alkalmazásokról és a teljes címkézési környezetben használt anyagokról. Egyszerű szűrők segítségével akár Ön is összeállíthatja a saját jelentését, annak érdekében, hogy jobb képet kapjon a címkézésről, felfedjen értékes információkat és tovább optimalizálja a teljes címkegyártási folyamatot vállalkozásában.
Biztosítsa a címkézési folyamatokat szerepalapú hozzáférés-vezérléssel
A minőségirányítási rendszerek és szabályozó ügynökségek gyakran igényelnek átfogó dokumentációt és ellenőrzési vizsgálatokat a címkézés folyamatait illetően. A NiceLabel LMS rendszerével az adminisztrátorok teljes irányítást kapnak az egyes címkézési folyamatok hozzáférése felett és meghatározhatják, hogy a felhasználók milyen hozzáférési szinttel rendelkezzenek. A szerepalapú hozzáférés-szabályozás (RBAC) az egyes felhasználók szerepe alapján szabályozza a dokumentumokhoz és erőforrásokhoz való hozzáférést. Az RBAC, Windows Active Directory hitelesítés használatával támogatott.
Kerülje el a nem tervezett leállást a nyomtatókezeléssel és figyelmeztetésekkel
A nem tervezett leállás költséges késedelmet jelenthet a vállalkozása számára. A NiceLabel címkekezelő rendszere nyomtatókezelési szolgáltatásokat és figyelmeztetéseket tartalmaz, amelyek valós idejű áttekintést nyújtanak az összes csatlakoztatott nyomtatóról, az aktív nyomtatási feladatokról és a csatlakoztatott ügyfelekről. Ezen információk birtokában az informatikai részleg gyorsan megoldhatja a leállásokhoz vezető problémákat. A rendszergazdák automatikus e-mail értesítéseket kapnak, amikor hibák merülnek fel, így ezeket azonnal el tudják hárítani.
![]() |
Integrált nyomtatásIntegrálja a címkenyomtatást az üzleti rendszerével. Integrálja a címkenyomtatást SAP vagy más üzleti rendszerekkel annak érdekében, hogy növelje a címke pontosságát, a nyomtatás hatékonyságát, valamint, hogy felállítsa az egyetlen valóságforrást a címkézési adatai számára. |
Ha Ön integrálta a nyomtatást az ERP rendszerébe vagy más üzleti alkalmazásába, akkor Ön megtette az első lépést egy hatékonyabb címke előállítási folyamat felé.
Ha azonban a szervezetében még beágyazott adatokkal hozzák létre a címkesablonokat, hogy azok megfeleljenek a nyomtatóknak, valószínűleg továbbra is küzd a nagyszámú sablonok kezelésével, amelyeket az informatikai részlegnek manuálisan kell frissítenie.
Minden integráció fő célja a pontosság és a hatékonyság biztosítása a törzsadatokkal való összekapcsolódás révén. Címkekezelő rendszerünk lehetővé teszi, hogy gyorsan elérje az integráció legmagasabb szintjét alacsonyabb költségek mellett, mint ahogy az integráció régi megközelítéseivel az megoldható lenne.
A NiceLabel integrációs rendszere a következőket tartalmazza
Új generációs, 64 bites nyomtatószerver, amely minimális rendszererőforrás felhasználása mellett is megfelel a teljesítménnyel és méretezéssel szemben támasztott követelményeknek.
Integrációs rendszerünk adatcsatlakozókat (triggereket), adatkivonást ás átalakítást (szűrőket), üzleti szabályokat és munkafolyamatokat (műveleteket), valamint egy nyomtatószervert tartalmaz egyetlen szolgáltatáson belül. Minden tranzakció és adatfeldolgozás ugyanazon a memóriaterületen történik. A memóriában való feldolgozás így százszor gyorsabb, mint az adatok alkalmazások és szerverek közötti küldözgetése.
A többfunkciós architektúra csökkenti a leállási időt és egyszerűbbé teszi a karbantartást is.
Előre elkészített integráció a vezető üzleti alkalmazásokhoz
A bármilyen méretű vállalkozás integrációs igényeinek kielégítésére tervezett integrációs rendszerünk páratlan kapcsolatot biztosít bármilyen alkalmazással vagy forrásadattal webszolgáltatások, eseményalapú integrációk és jóváhagyott, előre beépített integrációk révén a SAP, Oracle, Microsoft és sok más vezető MES, ERP és WMS alkalmazás segítségével.
Címkekezelő rendszerünk egy használatra kész ABAP csomaggal rendelkezik, amely lehetővé teszi a címkesablonok nyomtatási előnézetét a törzsadatok segítségét használva, amely megoldás kevesebb címke hibát jelent, és segít elkerülni a költséges újra nyomtatást. Mindez a SAP rendszer felhasználói felületén belül történik anélkül, hogy hónapokig kellene programot írni egy ilyen integrációhoz.
ABAP csomagunkat másodpercek alatt átültetheti egy SAP rendszerbe, és néhány óra alatt már egy korszerűsített SAP címkenyomtató folyamatot kaphat. Integrációs rendszerünk előre elkészített triggereket és szűrőket is tartalmaz a NiceLabel ABAP csomag gyors telepítésének érdekében.
Integrációs rendszerünk egy intuitív grafikus integráció készítőt tartalmaz, amely lehetővé teszi egyszerű vagy összetett integrációk felépítését. Ezáltal az informatikai csapata képes lesz programozás nélkül, gyorsan konfigurálni a csatlakozókat (triggereket), az adatok kinyerését és átalakítását (szűrőket), valamint az üzleti szabályokat és munkafolyamatokat (műveleteket).
Triggerek, amelyek képesek bármely üzleti alkalmazás vagy hardver eszköz adatait elfogadni
Az integrációs rendszerünk egy eseményalapú alkalmazás, amely kivonja és átalakítja az adatokat (szűrők), valamint elvégzi az üzleti szabályokat és munkafolyamatokat (műveleteket) a folyamat indítókra (triggerek) támaszkodva. Támogatja az új és régi indítókat is, beleértve az internetes szolgáltatásokat, HTTP-t, TCP/IP-t, adatbázist, soros portot és a fájl triggert is. Az indítok lehetővé teszik az új és régi üzleti alkalmazásokhoz, Android vagy iOS eszközökhöz, PLCk-hez, valamint sok más szoftver és hardver eszközhöz való csatlakozást.
Szűrők, amik minden új és régi adatformátummal integrálhatóak
Az integrációs rendszerünk szűrői kinyernek és átalakítanak bármilyen formátumú adatot, így nem kell testre szabnia a már meglévő üzleti alkalmazását. Adat-feltérképező eszközünk segítségével könnyedén kinyerhet és feltérképezhet olyan gyakran előforduló adatformátumú adatokat, mint például az XML, CSV vagy rögzített szélességű szövegfájlok. A feltérképező eszköz a régi rendszerek modernizációját is támogatja azzal, hogy az olyan strukturálatlan formátumú adatokat is támogatja, mint például a régi jelentések vagy nyomtatóparancsok.
Műveletek az üzleti szabályok és munkafolyamatok felépítéséhez
Integrációs rendszerünk tartalmaz egy motort, amely lehetővé teszi a nyomtatási kérelmek dinamikus megváltoztatását a bejövő dinamikus adatokra alkalmazott üzleti logikai minta alapján. Az üzleti szabályzó motor kiválasztja az alkalmazható munkafolyamatot egy feladat futtatásához és elvégzéséhez, azaz további adatforrásokból kér le adatokat, kiválaszt egy vagy több címkesablont, vagy megcéloz egyes nyomtatókat. Minden a rendszeren belül történik, így nincs szükség arra, hogy testre szabja a már meglévő üzleti alkalmazását.
Méretezhetőség, amelyet nem tud kinőni
Integrációs rendszerünk következő generációs architektúrájának építőelemei a méretezhetőség és a megbízhatóság. Emellett feladatátvételt és könnyű elérhetőséget biztosít az üzleti szempontból kritikus működéshez. Integrációs rendszerünk a terhelés elosztását is támogatja, annak érdekében, hogy optimalizálni tudja a teljesítményt nagy volumenű környezetekben. Számos ügyfelünk több ezer nyomtatót működtet egyetlen központi szerverről.
Másodpercenként 71 nyomtatási kérelem
A NiceLabel egyik kiskereskedő ügyfele Black Friday-kor 1 millió címkét nyomtatott 3 óra és 55 perc alatt. Átlagosan másodpercenként 71 nyomtatási kérelmet kezeltek le egyszerre. Ez percekre levetítve 4255-öt, órákra pedig 255300-at jelent. Ilyen nagyságrendű művelet szám mellett a teljesítmény és a megbízhatóság kritikus fontosságú. Egy leállás több 100 millió dolláros kieséseket okozna naponta.
Új generációs 64 bites
architektúránk páratlan
teljesítményt és megbízhatóságot
biztosít
Az integrációs rendszer nyomtatószervere az alapoktól lett felépítve egy 64 bites, többmagos architektúrává azért, hogy a leggyorsabb, legmegbízhatóbb és leghatékonyabb nyomtatási képességet nyújtsa.
100%-ban 64 bites alkalmazásnak született, amely kiküszöböli az előző generációs, 32 bites alkalmazások által megkövetelt további technológiai rétegek szükségességét.
Integrációs rendszerünk nyomtatószervere amellett, hogy kihasználja a modern technológia adottságait, maximalizálva a teljesítményt és a méretezhetőségi igények kielégítését, és csak minimális hardver erőforrásokat használ.
![]() |
Felhőben lévő A Label Cloud a világ első szolgáltatása, ami felhőalapú címkéző szoftvert kínál. Mindent tartalmaz, amire szüksége van a címkézése kezeléséhez, a tervezésen, minőség felülvizsgálaton és jóváhagyáson át a nyomtatásig és adatkezelésig. A Microsoft Azure felhőben található, amely biztosítja a címkeadatok kiváló rendelkezésre állását és biztonságos tárolását. |
![]() |
Magántulajdonban lévő Ha olyan címkézési megoldást keres, amelyet személyre szabhat, hogy megfeleljen az üzleti és informatikai környezeti igényeinek, telepíthetjük a címkézési szoftverünket az Ön felhőalapú infrastruktúrájába vagy a helyszíni informatikai infrastruktúrájába. Ezzel az opcióval magas szintű ellenőrzést és felelősséget tarthat fenn a címkézési rendszere felett. |
A címkekezelő rendszer sikeres kivitelezésének 5 alappillére
A címkézési folyamata több, mint önálló rendszer. Gyakran használatban van sok részleg metszéspontjában: logisztika, informatika, kereskedelem és marketing, termelés és minőség.
A címkézés sikeres átalakítása tehát azon múlik, képes-e felismerni, hogy az Ön címkézési folyamata hogyan tud kapcsolatba lépni ezen részlegek mindegyikével, feltérképezni az igényeket és megbizonyosodni arról, hogy a megvalósítás során ezeket figyelembe veszik.
Összeraktunk egy folyamatot, ami ezt biztosítja.
Hogyan dolgozunk össze Önnel?
A NiceLabel-nek egy egész palettányi szolgáltatása van, amely azért jött létre, hogy segítsék vállalkozását a címkézése átalakításában, legyen szó kis számú nyomtató helyi telepítésről, vagy egy bonyolultabb vállalati megoldásról.
Az első lépés a jelenlegi helyzetének megértése. Önnel összedolgozva azonosítjuk a hibákat, megbeszéljük a szükségleteket és behatároljuk a megoldásokat. Specifikációs megbeszéléseket szervezünk, amelyek alkalmával összegyűjtjük a felhasználók igényeit és funkcionális specifikációit, valamint biztosítunk egy strukturált elemzést a jelenlegi, és a javasolt folyamatairól.
Az első lépésben összegyűjtött igények és specifikációk alapján, egy teljes javaslatot biztosítunk a megoldásáról. Felismerjük az odajutásához szükséges építőelemeket, szolgáltatásokat és a változtatásokat a meglévő környezetében. Ez magába foglal egy teljeskörű költség javaslatot és egy becsült megvalósítási határidőt.
Ahogy Ön elfogadja a javaslatot, mi megtervezzük és átadjuk a specifikációk határidőn és költségvetésen belüli megoldását. Átkonvertáljuk a meglévő címkeformátumokat, termelési környezeten kívül leteszteljük a megoldást, segítünk a telepítéssel, előkészítjük a konfigurációt és a felhasználói útmutatókat, és a szállítási szakasz alatt projekt kezelést biztosítunk.
Az LMS címkekezelő rendszernek minden pontját összefoglaló tanfolyamokat kínálunk azért, hogy az alkalmazottai rendszerünk minden előnyét ki tudják használni. A megoldás felhasználó általi megértésének felgyorsításával csökkentjük a megtérülés idejét. Ez csökkenti az átállás költségét és felszabadítja az informatikai és projekt erőforrásait annak érdekében, hogy más megbízásoknak is eleget tudjanak tenni.
Ha rendszere telepítve van, folytatjuk az együttműködést annak érdekében, hogy naprakészen tartsuk, biztosítjuk az optimális konfigurációt és üzleti igényeinek fejlődésével fejlesztéseket javasoljunk. Rendszeres időközönként konzultálunk Önnel a telepítésnél és azon túl is, az állapotfelmérések elvégzése és a folyamatos fejlesztések meghatározása közben is.
Validálási szolgáltatások is elérhetőek
Validálási szolgáltatásokat is kínálunk szabályozott iparágakban lévő ügyfeleink számára. Ezek közé tartoznak a telephelyi probléma megoldó csoport (workshop) létrehozása téma szakértővel, valamint az ügyfél minőség biztosítása, a projektcsapat felállítása és a szoftver validálása a projektek végrehajtásának minden szakaszában.
Az általunk kínált szolgáltatások kihasználásával az alábbiakat kapja:
Alapszintű címke felügyeleti rendszer
Teljes körű, helyszínen telepített címke felügyeleti rendszer (LMS) bármilyen méretű vállalkozás számára
Érdekli, mire lenne képes egy csúcsminőségű címke, nyomtató vagy szoftver cégénél?
Szeretne cégére szabott ajánlatot valamely szolgáltatásunkra?
Hívjon: +36 93/739-587 Írjon: sales@kodguru.hu
Vagy kérjen visszahívást kapcsolatfelvételi oldalunkon: